Ingen kanelbulle idag inte

Nej det har verkligen inte hunnits med,
men vad gör det? Tycker alla dessa dagar då man ska äta massa saker är konstiga.
Det är väl bättre man äter en kanelbulle den dag man känner för det.

Har iallafall haft en extremt sysselsatt dag idag.
Klockan 7.00 var det dags för tvätt och morgonpromenad.
Han inte mer än hem ta en snabb dusch, hälla i mig kaffe (minns knappt vad jag åt till frukost)
innan det var dags för ett besök på vårdcentralen kl 9.00.
Tog inte så lång tid där, fick en remiss till ortopeden + beställd tid för röntgen på foten
lånade mammas bil på direkten och åkte raka vägen ut till KSS för att göra fotavtryck till ilägg.
Känns bra att jag faktiskt fick hjälp, iläggen + att dom ska fixa några av mina skor kommer vara till stor hjälp då jag faktiskt kommer kunna gå/springa/träna utan att ha KONSTANT ont överallt.
Sen får röntgen avgöra om benet i foten är så pass fel så det blir aktuellt med operation, men en sak i taget.

Efter KSS var det
- Handling
-Lunch
-Tvätt
-Plugg knappt 1 timme
(somna dock i böckerna)
- Tandläkarn i Stöpen
-Träning
-Besök av Johanna (Viktors syster)

Så nu är det verkligen dags för Kvällsmat och TV=)

(Mina äckliga, fula och CP-iga fötter som orsakar mig en MASSA ont! Kolla kn'larna vid t[na.
Nu har tangentbordet borjat krangla med, kul!


Kommentarer
Postat av: sanna

Man kan operera bort knölarna va? eller? Fan jobbigt att inte kunna ha vilka skor man vill för jag antar att det gör ont om du har för trånga skor? Nice tattoo tycker jag;)

2010-10-04 @ 20:33:08
URL: http://sannissa.blogspot.com
Postat av: Ekblom

ja man kan operera bort dem och det är det jag hoppas på att få göra efter att jag vart på röntgen, är ju sjukt störande att gå och ha ont jämt! Blir ju tillslut så att man hoppar både träning och sociala tillställningar för att det gör ont så fort man tar på sig skor. Men ska köpa ett par skinnstövlar nu så kan ortopeden hjälpa mig att forma skorna efter mina fötter som en "akut" åtgärd. Så känns som det bara kan bli bättre=)

2010-10-05 @ 18:25:56
Postat av: sanna

Okej va skönt då! fan jobbigt att inte kunna göra ngt liksom.. =) hoppas det går bra=)

2010-10-06 @ 16:54:33
URL: http://sannissa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0