Kanske börja blogga igen

Nu när allt har lagt sig, när livet verkligen börjat på allvar, kanske man ska ta upp bloggandet igen.
Har ju trots allt numer någonting som kallas fritid.

Vad har hänt sen sist? jo en hel del måste jag säga.

* Jobbar numera heltid på adecco, inte som assistent utan med rekrytering.
* Har tagit examen från Personal, Organsiation och Ledarskap
* Vart på Kreta med min älskling
* Köpt bil



Helgen som vart har vart hyfsat lugn och skön.
Fredags var det konsultträff på O´Learys. Jag och mina kollegor tillsammans med ett flertal av våra goa konsulter bowlade och käkade buffé.
I Lördags var det träning och en lugn dag fram tills kvällen. Då kom pappa och Helena hit och vi bjöd på middag. Idag har det vart aktivitet: Leta klänning! Vi ska på bröllop nästa helg då Viktors kusin gifter sig. Med en klump i magen av ångest har jag ta mig fan letat i hela stan, hittar ingen som jag vart nöjd med!
Blev tillslut en från H&M som fick duga, ser aningen gravid ut i den men det är smällar man får ta, bekväm var ett krav från min sida och det uppfyllde den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0