Blir inte mycket över

Hej hopp, finns ju inte supermycket att skriva sådanna här dagar alltså. Jobb 6.45 - 17.15? Hem... käka mat..måste ju hinna träna med, är ju inte så att man kan ligga på latsidan när man vet att man ska springa göteborgsvarvet...dessvärre har jag fått mindre träningssug och mer "ligga på soffan och käka popcorn sug" efter anmälan...så typiskt mig!

Men men, nu ska jag rycka mig i kragen, knyta på skorna och upp till berget i den sköna höstluften. satsar på 7.5 men har inte allt för höga förhoppningar eftersom jag nyss dragit i mig ett berg med mat och är lagom pigg efter en lång dag...Hoppas viktor kan fixa någon form av belöning till Idol sen...Kanske nybakt bröd eller vindruvor och en cola light!

PUSS LOVERS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0