Bonde söker

hajjemän så rolig onsdagskväll har vi..men jag är verkligen helt slut!

Skrev inget igår, fick spontanbesök av Niklas efter jag tränat. Han ville ha tips om detox. Är grymt sugen på att köra en jag med, men finns verkligen ingen energi över att lägga på att tänka på mat. Så jag gör som jag känner för och fortsätter med färskt bröd med ost till frukost och popcorn innan sängdags, gynnar nog i längden..

förövrigt har vi haft canvasdag på jobbet, hade 4 säljare från gbg hos oss så drog vi 3 bilar och knacka dörr hos de olika företagen. Jag och min säljare träffade flest företag så vi var de såkallade vinnarna... Men ute en hel dag från kontoret sätter sina spår i högen på skrivbordet..nya tag i morgon..redan torsdag...

BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0