Choklad

Fredagens tema blev helt klart Choklad! Först hade min kollega fredagsaktivitet på jobbet och hon hade planerat chokladprovning, inte helt fel! Sen var det hem och baka Pizza eftersom Elin och danne skulle komma på besök och till efterrätt bjöd vi på chokladfondy (vet inte hur det stavas). Elin hade dessutom med sig ca 1 kg godis, behöver jag säga att man var mätt igår kväll?

Lyckades dessutom sova imorse, gött! jag och viktor tog en sväng på stan och det blev lite inhandlat, bland annat en kavaj fast lite mer avslappnad stil och svarta byxor...Kanske visar bild då de kommer till användning=)

Ikväll blir det kräfskiva med familjen hos min farbror, men vi åker nog ut till mamma en sväng innan.....

Ha en fin lördag



Så ser vi vår nya tapet i bakgrunden=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0