Härliga unge!

Klockan är 8.00 lördag morgon, har precis kommit ur en lång dusch efter ca 7.5-8km jogging. Hurtigt? Ja men visst, men det är så himla surt att inte kunna sova ut när det väl är helg. Vaknar 6 som vanligt....tröttsamt.

Vi har ju min älskade lillebror Andreas här på besök över natten och det är bara så mysigt! Igår var det fredagshandling, tacos och fredagsmys med godis, chips och idol = Frossa! Jag kommer bli en riktig bullmamma den dagen jag får barn om jag ska skämma bort dem med lika mycket fredagsmys som vi gör med Andreas.

HUrsomhelst, måste bara berätta hur härliga kommentarer det kan komma från en sjuåring.

Vid middagsbordet

Viktor: Jonas och A-K åker till New York snart
Jag: Ja, jag hörde det
Andreas: Om dom badar, då får de inte simma för långt ut i vattnet, för där ute finns bermudatriangeln och det är jättemystisk! Alla båtar och flygplan som åker där bara försvinner, till och med pricken försvinner (han syftade på radarbilden). Jag undrar varför den är så mystisk?

Vad jag minns från min tid som sjuåring, satt inte jag och fundera på bermudatringaeln?

Vid sängdags

Andreas: Jag vet en sak på engelska, man ska bara behöva säga en sak...sen Andreas...
Viktor: menar du "My name is Andreas"
Andreas: AAA PRECIS! Jag prova den när vi var på canarieöarna och jag skulle köpa glass, men det funkade inte?

Förövrigt ser dagen ut att fyllas med en rad olika aktiviteter och kvällen avslutas hos Lukas och Emina=)

Nu ska jag åter krypa ner i sängen till mina sötnosar innan det tydligen vankas STOR frukost med ägg och bacon för herrarna!

Ha en fin lördag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0