Inspiration!

Läste precis ut Blondinbellas bok Egoboost. Blev inspirerad och imponerad av bruden alltså.
Nu är inte mina planer att bli nya blondinbella, att lägga ner så mycket tid på bloggen har jag verkligen inte tid med. men att får skriva av sig, det har jag lust med!

Hösten är här, eller åtminstånde påväg med stormsteg. HUR MYSIGT ÄR INTE DET? Visst, jag är fruktansvärt frusen av mig och det är hemsk, men att få kura ihop sig i soffan med Viktor, goda vänner, mat och ljus är underbart!

Kände första riktiga höstdagen igår, var ute i Väring då min mormor och morfar firade 45 årig Bröllops dag. Träffade hela familjen och släkten på mammas sida, massa kramar och fika.
Sen åkte jag in till stan igen för på kvällen var det inflyttningsmiddag hos Elin och Danne,
blev ELINS Supergoda fisksoppa, tända ljus + mys i soffan!

Underbara saker med hösten:

* Att tända upp lägenheten med stearinljus och gå i mjukisbyxor!
* Få en nytändning för träning, vem vill vara ute när det regnar, gymmet är grymt avkopplande och fullt av männsiskor med positiv energi! Dessutom gör det då inget att dricka en varm kopp choklad med grädde på söndag kvällen!
*Luften är klar, en promenad är toppen!
*Halsdukar, skor och jackor är grymt kul att shoppa!
*Alla är tillbaka från semstrarna och man får umgås på helger med alla nära och kära!

Nu blir det höst promenad med Emelie!


Det här är mina nya höstälsklingar!
Skinn och foder värmer skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0