Jag och min stora käft

Dagens miss:
Vissa saker bör man inte prata om i offentlig miljö när man inte vet vilka som befinner sig runt omkring sig, så är det bara. Hoppas och tror att ingen större skada är skedd..men fick åter en "typiskt mig"  känsla idag. Från och med nu ska jag endast prata träning på gymmet!

Dagens puckovarning:
Viktor: Ska du börja blogga igen?
Jag:  A typ, liite kanske men jag säger inget än för jag vet inte hur länge jag kommer hålla på...
Viktor: Så du bloggar i hemlighet?
Jag: A typ..
Viktor: Du vet om att du är typ den enda i hela världen som bloggar i smyg va? Har du hört talats om dagbok?
Jag: Öh aaa, det kanske är lite meningslöst...

men jag har en tanke kring det, får bara se om det blir som jag tänkt..

Dagens prestation:
Bröt ett mönster som pågått de senaste månaderna, träna inte bara löpning!
Blev även ett core-pass på feelgood. Nu jävlar ska jag satsa på mer pass alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0