Kalas lördag

Lördag morgon, sovmorgon var det tänkt, men rutinmänniska som jag är vaknar jag vid 6.00 lyckas somna om men vid 7.45 är det kört. Ser ut att vara en FIN morgon så bestämmer mig för att ta en joggingtur innan frukost. 1 timme senare har jag sprungit 7.5 km och känner mig lagom nöjd! Grymt härligt att springa i tystnaden på berget när dagen precis börjar!

dagen rullar på, en stor och god frukost med min älskling sen ut för att uträtta massa ärenden.
Beställde tapeter, får troligtvis omtampetserat i veckan som kommer.
köpte presenter till Viktors mamma och mina små kusiner.
kikade möbler.

Sen var det vidare på kalas, föst bullfika hos familjen Andersson. Sen vidare ut för att kolla på pappa och Helenas senaste köp, en bank som de ska renovera och bo i. sen vidare på kalas till mina små kusiner Isabelle och Agnes.
Efter ett glas vin var det bestämt att jag, mamma, sofia och per ska springa göteborgsvarvet till våren. Jag är grymt sugen, men får se hur de andra tar ställning till den saken idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0