kl 20.00?


Börjar idol, lovely! Jag är en nörd när det kommer till idol och det är inget jag sticker under stolen med. Blir varma mackor och mys framför TV:N! Säkert något gott med, har de senaste dagarna haft ett otroligt stort sug efter allt som inte är mat utan innehåller någon form av socker. Helt ok!

Har under dagen haft trevliga samtal med mina kära vänner Emelie, sen senare Erika, och kommit fram till att i höst, ska jag bli bättre på att:

* ringa mina kära vänner och faktiskt se till att vi umgås, oftare!

*Mer kvalitetstid med Viktor!

*Sluta stressa upp mig över jobbet när jag gått därifrån, kan inte göra mer än mitt bästa och det gör jag!

Sen har jag massa andra saker också, som exempelvis dra ner på några av mina laster, men det får jag ta med en nypa salt!

Nu kom mytt hjärta hem, så bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0