Musselpremiär

Hade en härlig lördag. Fika på stan med mamma och Andreas. Sen vidare för att kika Pontus och Bellas lägenhet, eller ja de hade ju rivit ner allt i hela lägenheten så det vi kika på var väl mest VAR de hade köpt den så vi hittar dit sen=) Efter det var det vidare ut på jakt efter soffbord, vi har ju fått omtampetserat nu och vill ju frächa upp vardagsrummet lite. Men herregud vad svårt det är med nya investeringar!? Blir ju mer förvirrad av att kika runt!

Vid 18 var det dags att spatsera vidare till Trängen för 3 rättersmiddag hos Lukas och Emina! För första gången i mitt liv skulle jag äta musslor, var en aningen skraj innan med tanke på dessa slemiga skaldjur och min kräsenhet. Måste säga att det var faktiskt gott! Till förätt blev det sallad med getost och parmaskinka + vitlöksbröd. Varmrätt musselgryta och till efterätt hemmagjord glass. Inte helt fel!



Har valt en bra framtida man och far som har så bra hand om barn...



Fika på Helensgården, eller "Förr" eller vad det heter?



Nu ska jag snart hämta upp Erika, Jenny och Sofia. Sen bär det av ut mot Tidan hem till Erika för lunch och mys!
Bli nog lite bad i deras gigantiska badkar också=) Söndags mys med hög kvalité!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0