Redan Torsdag...

Guuuud, veckorna bara springer i väg! Jobbat min första 8-17 dag på typ 3 veckor, wow! har ju vart 7-17 + massa mer timmar nu i några veckor.

Imorgon bär det av till Sthlm för utbildning... nu ska jag bli proffs på att lägga upp annonser, (eller inte) men ska lära mig grunderna i ett program som vi hädanefter ska använda oss av. Ska bli intressant då jag tror utbildningen är på Norska? Hmmmm? kanske borde läsa igenom vad jag ska gå för kurs?

Blev inget nedkluddrat igår, tog vilodag från gym och spenderade lite tid med mitt hjärta istället.
Eller aa, sluta med att han fick ge mig massage och stretchning eftersom jag hade grym träningsvärk.

Vad bjuds det på annars idag...?

5 km jogging innan jobbet
jobb
och nu blir det fika med Jenny som börjat plugga högskolan precis!
Ska bli nice att höra om allt nytt som hänt henne.
Ska ge henne alla tips jag har från studentiden.
Exempelvis: TA SOVMORGON NÄR DU KAN!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0