Träning och themys

Har egentligen massa smarta saker att skriva här, men av någon anledning har jag glömt allt när jag väl sätter mig. Kan evetuellt bero på att jag inte är en typsikt skribent?

Såg ett program igår om svenska, ganska kufiga miljonärer och började fundera på hur fan man ska bli rik? Tydligen måste man ha någon form av passion för nåt speciellt och jobba stenhårt för detta, fick det då uppenbarat för mig hur jävla vanlig jag är...Att älska vänner, träning och familj blir man inte förmögen på... alla har vi olika prioroteringar och helt ärligt, får jag välja har jag hellre dessa tre framför massa pengar!
Men fick idag en liten förhoppning om att karriären kanske kan gå framåt här framöver, får hoppas! Men i branschen jag befinner mig, går det upp och ner varje dag så=)

Förövrigt har jag bara tränat och avnjutit min supergoda smoothie!
Nu bär det av till Elin och Danne för kvällsmys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0