TYPISKT

Vart två relativt lugna dagar på jobbet! Men sätter fart igen imorgon, fullfart och jag längtar faktiskt, bra att man hinner uträtta lite saker mellan varven och får ny energi!

BTW.
Såg Hollywood fruarna igår...sjuuuuukt hur Gunilla och Agnes beter sig?
Att det är lagligt att vara så korkade alltså, de borde straffas!

Vad annars?
* Anmält mig, mamma, Sofia och morbror Per till göteborgsvarvet. Hårdträning nu alltså!
* Målarna har anlänt till Långgatan 9. Tapetsering pågår=)
* Fick besked idag att Viktor inte fick ett jobb han sökt pga att jag jobbar där jag gör, så himla tråkigt och surt. Han förtjänar ett jobb! Tänker inte yttra mig mer om saken men rättvist är det inte =(
* Jag är kass på att dansa, skull ge mig på streetdance pass på gymmet idag, stel som en pinne hängde inte med någonstans...blr hädanefter tuffare fyspass där jag kan ta ut mig!
*Längtar ihjäl mig efter helgen! På fredag kommer min ÄLSKADE lillebror hit och sover, ska mysa tills han inte klarar mer...lördag middag hos Lukas och Emina. Söndag blir det mys med tjejgänget troligtvis=)



Dålig bild men denna ska upp på väggen=)

Nu är det tv4 kväll.
Halv åtta hos mig
Idol
House

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0